Ogłoszenie Wójta Gminy Bledzew
z dnia 30 grudnia 2014r.
Dofinansowanie usuwania azbestu z nieruchomości położonych na terenie gminy Bledzew
Informuję, że istnieje możliwość dofinansowania usuwania odpadów zawierających azbest (płyta falista) z nieruchomości położonych na terenie Gminy Bledzew
Celem tego działania jest osiągnięcie wzrostu ilości unieszkodliwionych oraz zabezpieczonych odpadów zawierających azbest poprzez realizację Gminnego programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest.
O jednorazowe dofinansowanie może się ubiegać osoba fizyczna, która nie prowadzi
działalności gospodarczej, kościoły i związki wyznaniowe, stowarzyszenia, które
posiadają tytuł prawny do obiektu budowlanego zlokalizowanego na terenie gminy
Bledzew przy jednoczesnym spełnieniu warunku że wyroby zawierające azbest
usuwane są z budynków, które nie są wykorzystywane do prowadzenia działalności
gospodarczej.
W związku z powyższym osoby, które zechcą unieszkodliwić wyroby zawierające azbest powinny złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Bledzew stosowny wniosek. Wnioski wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 20 stycznia 2015r. do godz. 14.00. Wnioski złożone po tym terminie będą rozpatrywane w drugiej kolejności.
Regulamin przyznawania dofinansowani oraz wniosek wraz z załącznikami znajduje się do pobrania na stronie www.bledzew.pl oraz www.bip.bledzew.pl w dziale „Azbest”. Wnioski niekompletne nie będą rozpatrywane.
Na podstawie uzyskanych informacji zostanie złożony wstępny wniosek do WFOŚiGW w Zielonej Górze o dofinansowanie prac polegających na usuwaniu odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Bledzew.
Warunkiem otrzymania dofinansowania jest podpisanie przez Gminę Bledzew umowy z WFOŚiGW w Zielonej Górze na realizację prac zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie udzielenia dofinansowania do kosztów poniesionych na usuwanie azbestu z terenu Gminy Bledzew.
Wójt Gminy Bledzew
(-)Leszek Zimny
Dokument do pobrania znajduje się tutaj